Loading...

Careers

Available Positions

MACH's human resources policy

"MACH’s personnel represents the key to our success"

This way, within the MACH organization, the employees represent the company’s most valuable resource..

 

In order to accomplish the mission of the company, MACH’s policy in the field of the human resources is focused on developing a productive and professional work environment, on creating a high quality set of abilities, knowledge and skills, as well as on creating a competitive and efficient working system.

The main objectives in the field of the human resources are:1. Developing a set of professional growth systems, training, information, that may allow MACH’s

  1. employees to carry out their activity in accordance with the requirements of the company and with theexpectations of the customers.

  2.  Improving the internal communication and implementing a cross-training system that may allow

    the exchange of ideas and information between the departments and the employees from different departments.

  3. Creating a working environment that may encourage and support the productivity, the innovation, the security, as well as a decent level of the quality of life.
    As a result of the ever-increasing sales, based on quality products and services, we can state that we represent for you a reliable future partner.

Our company is ready to help you with your career. That is why, we want to ask you to send us directly your resume, along with a letter of intent and an ID or passport type photograph, directly by means of the website or at the e-mail address: Hi Bot!

Only the candidates that meet the cumulative requirements provided in the job description will be invited to an interview.

Available Positions:

Tehnician Electromecanic

Hei, echipa noastra se mareste!

Daca esti interesat de o un job stabil, plin de oportunitati, contacteaza-ne!

MACH FOREIGN TRADE DISTRIBUTION angajeaza ELECTROMECANIC!

Pe scurt despre post:

Asiugrarea suportului tehnic permanent in fabrica clientului nostru din Popesti Leordeni.

Realizarea operațiunilor și lucrărilor care vizeaza asigurarea suportului permanent, asigurarea operatiunilor de intretinere, mentenanta si revizii pentru echipamente industriale (masini ambalat, paletizat, transport produse, etc).

  • Supravegherea functionarii intregului sistem din punct de vedere mecanic, electric si automatizare (limitata la cunostintele de tehnician electromecanic).
  • Inlocuirea si/sau reparatia partilor mecanice, electrice si pneumatice defecte sau uzate;
  • Executarea planului de revizii si mentenanta zilnica sau programata.
  • Executa toate reglajele mecanice si electrice pentru sistemele instalate in fabrica Beneficiarului astfel încât sistemele sa funcționeze conform design-ului.
  • Analizează (impreuna cu Team Leader) opririle datorate acestor sisteme si ia masuri pentru eliminarea cauzelor care au generat acest opriri.
  • Colaborează îndeaproape cu departamentele Logistica/Tehnic/Colaboratori pentru a identifica oportunitățile de îmbunătățire continua a performantei acestor sisteme;
  • Contribuie la creșterea capabilității de operare a acestor sisteme atât de către personalul care deservește liniile de producție cat si a colegilor din subdepartamentul Electronic/Automatizări.
  • Coordonează rezolvarea problemelor pana la identificarea cauzei de baza ale sistemelor mai sus menționate.

Abilitati obligatorii:

• disponibilitate pentru program de lucru in 3 schimburi.

• experiență tehnică, practică;

• studii de specialitate finalizate sau o calificare, de preferat în domeniul electronic, electrotehnic, automatizări sau experiență relevantă în repararea și întreținerea echipamentelor industriale;

• experiență relevantă în depanarea și exploatarea echipamentelor industriale;

• abilități tehnice, de control și de lucru cu scule/aparate de măsură;

• capacitate de concentrare;

• spirit de echipă, mobilitate în acțiune, rezistență la stres;

• capacitate de a învăța;

• permis de conducere categoria B;

• limba engleză - nivel mediu;

 

Noi iti oferim:

  • Salariu fix + plata orelor cu spor efectuate in schimbul de noapte/weekend.
  • Tichete de masa,  
  • Asigurare de sanatate, transport asigurat de catre client.

+ provocarea de a face parte dintr-un colectiv tanar, dinamic si dintr-o industrie in continua dezvoltare! 

Aplica pentru acest job!

Contabil

CONTABIL

Ne marim echipa! Esti interesat/a de un job stabil, plin de oportunitati si provocari? Te asteptam alaturi de noi!

SC MACH FOREIGN TRADE DISTRIBUTION  angajeaza un contabil talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre din departamentul financiar. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și pasionată de domeniul contabilității, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.

  • Responsabilități:
    • Intocmeste componente ale soldurilor conturilor de clienti(interni si externi) si efectueaza reglari pe baza acestora.
    • Efectuarea platilor catre furnizorii interni si extermin prin intermediul programelor informatice puse la dispozitie de bancile cu care compania lucreaza.
    • Verificarea,inregistrarea si depunerea la banca a biletelor de ordin primite de la clienti, emiterea biletelor de ordine pentru plata furnizorilor si tine evidenta acestora;
    • Întocmirea și verificarea documentelor contabile;
    • Calcularea și înregistrarea TVA-ului conform legislației în vigoare;
    • Participarea la întocmirea situațiilor financiare lunare și anuale;
    • Colaborarea cu auditorii interni și externi în timpul verificărilor financiare;
    • Asigurarea conformității cu standardele contabile și fiscale.
    • Mentine relatia cu clientii, furnizorii si bancile, pe partea sa de interes.
    • Coopereaza cu Consilierul Juridic al firmei cu privire la aplicara legislatiei economice in vigoare.
    • Intocmirea documentatiei aferente creditelor in lei si in valuta, aferente intocmirii contractelor de leasing.
    • Raspunde de efectuarea operatiunilor bancare de care este responsabil si de intocmirea setului  de documente pentru platile electronice, pentru licitatii cu aprobarea directorului economic.
    • Raspunde de inscrierea in registre a operatiunilor efectuate.
    • Raspunde de intocmirea corecta si la termen a raportarilor lunare, trimestriale si anuale, precum si a rapoartelor solicitate de Directorul Economic sau de Directorul General.
    • Participarea la procesele de închidere financiară lunară, trimestrială și anuală.
    • Monitorizarea și raportarea indicatorilor financiari relevanți.
    • Gestionarea zilnică a operațiunilor contabile, inclusiv înregistrarea tranzacțiilor și reconcilierile conturilor.
  • Cerințe:
    • Studii superioare în domeniul economic, preferabil specializare în contabilitate;
    • Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj;
    • Cunoștințe solide de legislația fiscală și contabilitate;
    • Abilități excelente de comunicare și lucru în echipă;
    • Atenție la detalii și capacitate de analiză.
    • Aplicatii software contabilitate

 

  • Beneficii:
    • Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesional și dinamic;
    • Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile în domeniul contabilității;
    • Pachet salarial motivant și beneficii suplimentare;
    • Tichete de masa
    • Asigurare privata de sanatate

 

Aplica pentru acest job!